We streven ernaar om de werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de dienstverlening of de wijze waarop je bent behandeld. We vinden het dan heel fijn als je dit open bespreekt met de medewerker waar je contact mee hebt. Zo kunnen we samen naar een oplossing zoeken. Als dit niet leidt tot een oplossing, kun je een klacht indienen. Dan regelen we een gesprek met de leidinggevende en de betreffende medewerker. Het uitgangspunt is om in dit gesprek je klacht bespreekbaar te maken en te komen tot een oplossing.
Wie kan een klacht indienen
Als je gebruik maakt van de diensten van Fundament en niet tevreden bent over de dienstverlening kun je een klacht indienen. Als je dit niet zelf kunt doen, kun je iemand machtigen die namens jou de klacht indient. Diegene moet duidelijk vermelden dat de klacht namens jou kenbaar gemaakt wordt.
De behandeling van je klacht
Kom je er samen met de medewerker niet uit, dan kun je de klacht indienen per email: Je mag ook bellen: 053 – 536 94 00. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.
Geheimhouding
Iedereen die bij de behandeling van een klacht is betrokken, is verplicht tot geheimhouding van de gegevens die bij de klachtafhandeling bekend worden. Een uitzondering is er, als een wettelijk voorschrift Fundament tot bekendmaking verplicht.